Pitanje koje se često postavlja, kada je pasta u pitanju je, da li pasta goji?

Kratak odgovor: NE!

A duži odgovor?

Istraživači na institutu u Masačusetsu bavili su se ovom temom u okviru svog istraživanja o ishrani i namirnicama koje svakodnevno koristimo. Oni preporučuju pastu svaki put kada osetite da ste napeti i da vam je hitno potrebno opuštanje.

Ako se sprema uz neki dijetalni sos pasta sama po sebi, nasuprot mišljenju mnogih, ne goji. Jedna porcija, ne računajući sos, ima samo 155 kalorija.

Iako pastu mnogi smatraju ugljenohidratnim obrokom, ona zapravo sadrži i obilje proteina: 13g na 100g paste. Ista količina sadrži i 7% dnevne potrebe za gvožđem, a ako se odlučite za integralnu testeninu, taj procenat raste na 20%! Pasta je odličan izvor magnezijuma, mangana i selena.

Ako želite da koristite testenine u dijeti, onda se odlučite za sosove pripremljene na bazi maslinovog ulja, s povrćem. Oni koji ne brinu o kalorijama, ali drže do toga da obrok mora biti zdrav, uživaće u sosovima sa mnogo zdravih masnoća (na primer sosovi sa ribom, poput našeg sosa sa svežim Lososom). Ljubitelji paste, na dijeti, obožavaju i najprostiju Aglio e olio varijantu (nova pasta u ponudi Pasta Bar-a)  kad je pasta začinjena samo kvalitetnim maslinovim uljem i belim lukom, uz dodatak papričice.

Skoro sva pasta u prodaji (pa i u većini restorana) pravi se samo od krupice durum vrste pšenice i vode. Ali postoji i pasta koja se priprema sa jajima, sveža pasta, koja za razliku od uobičajene nije osušena i zahteva mnogo kraće vreme kuvanja (svega par minuta). U Pasta Baru, možete kupiti ovu, zdravu i svežu pastu, koju svakoga dana pripremamo za vas.

Dakle, zaključak je da su makarone, špagete i slična klopa zvana “pasta” zapravo, lagana hrana, posebno prijatna tokom leta :)

Pogledajte u našem meniju koje smo sve paste za vas spremili, dođite i probajte.

facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail